Życie w sieci

Komentarz:
Ankietowani są konsumentami nowoczesnymi i otwartymi na relacje konsumenckie. Nowoczesność i otwartość można odnaleźć w dwóch zachowaniach. Po pierwsze klienci nie mają obaw przed robieniem zakupów w interneci. W tej grupie powszechne jest kupowanie prezentów poprzez strony www. Drugim wymiarem nowoczesności i otwartości klientów może być stosunkowa wysoka chęć udzielenia własnej zgody marketingowej w sytuacjach kiedy są o to proszeni. Aż 32% zawsze lub prawie zawsze udziela takiej zgody. Natomiast aż 59% każdą prośbę traktuje indywidualnie, co oznacza, że w części tych przypadków klienci również wyrażają zgodę.

Badani chronią i zabezpieczają zawartość swoich komputerów przed utratą. Najpowszechniejszym działaniem jest używanie programów antywirusowych na domowych komputerach, robi to 90% badanych. Ponad 1/3 osób w ciągu ostatniego miesiąca wykonała back up swojego domowego komputera.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.5/10 (2 votes cast)
Życie w sieci, 9.5 out of 10 based on 2 ratings

Jeden komentarz;

  1. wpis said:

    Kapitalna wypowiedź. Właśnie takiego podejścia szukałem.
    Wyślę tę witrynę przyjaciołom. Obiecuję iż będę tu wchodził.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

*

*

Przed dodaniem komentarza, proszę rozwiązać działanie:

1+2=

Top